10 Temmuz 2010 Cumartesi

Üç Mekan: Tappa, Namli ve Taps


Üç mekan ile ilgili deneyimim var. Bir tanesi olumlu, diğer ikisi ile ilgili şikayetim var. Önce olumlu olan ile başlayalim.


Meydan alışverişi merkesinde bulunan Tappa Italiana Cinebonus ana girişinin karşısında bulunuyor. Oldukce şirin bir yer ve özellikle makarna çeşitleri ile ön plana çıkıyor. Bunun dışında tavuklu veya etli ana yemekler de mevcut. Örneğin ben et şinitzel yedim ve oldukce lezzetliydi. Yanında elma dilim patates ve salata ile getirdiler. Yemekte önce sebze salatasini da denedim ve kesinlikle tavsiye ederim, çok beğendim. Iki kişi, iki çorba, iki ana yemek, birer içecek ve sonrasinda çay ve türk kahvesi toplam 57 tl ödedik...... ben memnun ayrildim.


Son günlerde gittiğim diğer bir mekan da Leventteki Namli. Kebaplarına, mezelerine falan söyleyecek bir şeyim yok. Yıllardır kalitesi ile bilinen bir mekan zaten ama bu gidişimde hesaba biraz daha özen göstermeleri gerekirdi. Hesaplarda hatalar nedense hep içki içlen mekanlarda oluyor. Bu sefer de bol rakılı ve birali kalabalik bir masaya amiyane tabiri ile hesabı geçirmek istediler herhalde.... veya hesapta "bir yanlışlık olmuş efendim" diyelim...Hesabi geri gönderince doğru hesaplayildiler neyse ki...


Benzer bir durumu da Cadde'de Taps'ta yaşadık. Masanın pek kalabalık olmaması ve hesaptaki hata üzerine garsonun tutumu bu sefer gerçekten bir hata olduğu izlanimini yaratti. Mekan güzel, akşamlari restoran havasında çıkıp bara dönüşüyor ve kendi ürettikleri biralari tadabiliyorsunuz. Özellikle bira severler için uygun bir yer. Hatalı hesap (iki kere!!) döndükten sonra en azından bize çay ve kahve ikram etme nezaketinde bulundular.

Hiç yorum yok: