10 Temmuz 2010 Cumartesi

TUV Turk


Gecenlerde ikinci el bir araba aldim (ki bu macerayı da baska bı zaman anlatirim). Süresi bitmek üzere olduğu için de Arac Muayenesine götürmem gerekti.

Daha önce aracımı hiç muayeneye götürmemiştim ve TÜVTÜRK randevu sistemi olduğunu duyunca muameleci kullanmak yerine kendim gitmeye karar verdim.

Benim hayalim aldiğim randevuya göre saatinde istasyona gitmek ve bir iki bilemediniz üç saatte işleri halledip çıkmaktı.Ancak pek de öyle olmadı.

Önce randevu saatinden biraz önce gidiyorsunuz ve kaydınızı yaptırıyorsunuz kı bu aşama nereden baksanız 45 dakika sürüyor. Bunda sonra size verilen sira numarasını bekliyorsunuz,bekliyorsunuz, bekliyorsunuz.... şaka yapmıyorum üç saatten fazla bekledim. Orada söylediklerine göre randevu almayınca daha çabuk oluyormuş :)

Eğer aracınızda benımkinde olduğu gibi ufak bir ariza çıkarsa yandiniz. Büyük bir problem olsa o kadar dert etmezsiniz. Nasılsa halledilmesi gerekiyordur ama ufacık bır problem olduğunda bu hiç de hoş olmuyor.

Fren ana merkezindeki ufak bir sorun çıktığı için hemen sanayiiye gittim, yarim saatte 20 liraya problemi hallettim ve tekrar muayene istasyonuna döndüm. Yaklaşık olarak bir üç saat daha bekledikten sonra doğru dürüst kontrol edilmeden nihayet muayeneyi geçebildim.

Bilmiyorum belki bana böyle denk geldi ama bütün cumartesi günümü orada geçirmek sorunda kaldim. Sanırım muameleci o kadar da kötü bir fikir değil... ya de en azında sabahın körüne randevu almaya özen gösterin o zaman daha çabuk oluyormuş...

Hiç yorum yok: