25 Temmuz 2010 Pazar

Adana Dostlar Kebapcısı


Küçükyalı sahilde yeni bir Adanalı Dostlar Kebapcısı açılımış. Hemen evlendirme dairesinin karşısında, minibüs yolundan sahile çıkarken hemen solda...


Girdiğiniz zaman çalışanların ilgisi mekanının farklılığını hemen ortaya koyuyor çünkü çok kibar ve ilgililer. Herhangi bir şeye ihtiyacınız olduğunda anında yadımcı olan birileri var. Bu yaz sıcağında bahceli bir mekanda kebap yemek istiyorsanız doğru adres burası olabilir. Yeni açıldığı için mi bilmiyorum ama gerçekten herşeye özen gösteriyorlar, umarım başarıyı elde ettiklerinden sonra bozmazlar.


Önce birçok kebapcıda olduğu gibi peynir, tereyeğı, salata, mezeler ve salatalar ile başaldık, minik pideler ve içli köfte ile (ki çok lezzetliydi) devam ettik. Ana yemek olarak da ortya karışık birşeyler aldık ama ben en çok Adanasını beğendim. Kesinlikle tavsiye ederim. Sonrasında da tatlı ve meyve ikram ettiler.


3 kişilik alkol olmayan masaya 100 tl hesap geldi ki sanirim bu kalitede bir mekan için ne ucuz ne pahali, uygun bir fiyat diyebiliriz. Sahildeki Senol Kolcuoğluna sıkı bir rakip geldi....


Benim tek eleştirim Adana Dostlar Kebapcısının tabelası ile ilgili. Bu güzel restoranın tabelası daha şık olmalıydı diye düşünüyorum. Şu anki hali biraz, nasil desem, "amele" duruyor.

Hiç yorum yok: