5 Şubat 2008 Salı

Güzellik Merkezleri - Cilt Bakımı

Aslında bu yazıyı daha önce Günlük Hayat için yazmıştım. Ama okumamış olanlar için burada tekrar yayınlamanın iyi olacağını düşünüyorum. Bu yazıyı cilt bakımı için hangi güzellik merkezine gittiğimi soran Mücevher Kutusu için yazmıştım aslında.
Cilt bakımı için yaza kadar Kalamış'taki "Retina"ya gidiyordum ve çok memnundum. Ama sonra para tatlı gelince (biraz tuzlu çünkü, tam cilt bakımı ki iki saate yakın sürüyor, boyun, el, kol, ayak masajları da dahil içine 200 YTL) ara vermiştim. Yazın eski şirketimden bir arkadaşım Bağdat Caddesi'ndeki bir merkeze bedava mini cilt bakımına gitmiş, benim adımı vermiş, bana da ücretsiz bakım yaptılar vs. Sonrasında çok makul fiyata (6 adet cilt bakımının olduğu paket fiyatı 420 YTL) promosyon dahilinde bir cilt bakımı paketi satın aldım ve şimdi oraya gidiyorum, adı Miss Form, Şaşkınbakkal'da, Kentucky Fried Chicken'ın karşısında. Orası da fena değil ama Retina'dan sonra sanırım hiçbir yere "iyi" diyemiyorum. Yoksa kötü bir merkez değil. Fakat Retina'da seni tek başına, loş hatta neredeyse karanlık bir odaya alıyorlar. Klasik müzik eşliğinde pek konuşmadan iki saate yakın tam bir cilt bakımı yapıp bunun yanısıra masaj da yapıyorlar. Cansel Hn'ın elleri adeta büyülü. Genellikle uyuyakalıyorsun zaten. Sonrasında da sana bitki çayı ve kepekli bisküvi getirerek dinlendiriyorlar ve ayılmanı sağlıyorlar. Oradan çıktığında elinde olmadan yüzünde salak bir sırıtış oluyor ve inanılmaz rahatlamış oluyorsun. Halbuki Miss Form böyle değil. Genelde senin dışında 3 kişinin daha olduğu bir odada yapılıyor cilt bakımı. Masaj vs yok. Oda çok aydınlık ve çançan sürekli konuşma oluyor. İçerideki ve koridordaki diğer çalışanların da tüm geyiklerini ve konuşmalarını duyuyorsun. Genelde bir saati çok az geçiyor bakım ve oradan çıktığında öyle rahatlamış ya da ekstra mutlu bir ifadeyle çıkmıyorsun. Gerçi orada da Sevda Hn var, o diğerlerine göre daha yetkin ama yine de ben Retina'nın üzerine tanımam :) Ben para mı alsam Retina'dan ne, iyi reklamlarını yaptım :)

Hiç yorum yok: