18 Mart 2012 Pazar

Braun Oral B OxyJet Ağız Duşu

Diş doktorum geçenlerde diş ipine alternatif bir alet tavsiye etti; Ağız duşu. Açıkcası daha önce böyle birşey duymamıştım. Zaten ilginç bir şekilde bu alet sadece Braun Oral B OxyJet marka olarak bulunuyor. Belki başka makaların da vardır ama ben heryerde Braun marka olarak gördüm.

Diş ipinin ne kadar kullanışsız olduğunu hepimiz biliriz.Ne zaman azimli bir şekilde başladıysam devamını getiremedim.  Parmaklarına sararsın kayar, diş aralarına doğru düzgün girmez, arka diş aralarına ulaşmak işkencedir çok bastırırsın kanar vs...

Ağız duşu ise buna pratik bir çözüm buluyor. Dişcilerdekine benzer diş firçası şeklinde bir alet ile diş aralarına basınçlı su tutuyorsunuz. Su tüm boşluklara girdiği için detaylı bir temizlik yapmış oluyorsunuz. Bu bakımdan diş ipinden de daha iyi bir çözüm.

Ilk başta alışmak gerekiyor ama... aletin üzerinde basınç ayarı var. Düşük seviyelerden başlamanızı tavsiye ederim çünkü ilk başta kullanımda biraz zorlanabilirsiniz. Suyu nereye fışkırttığımı göreyim diye aynaya bakarken aleti çalıştırırsanız bütün yüzünüzü yıkamanız işten değil :). Başınızı öne eğip suyu ondan sonra açmalısınız... Ben hala üzerime sıçratıyorum ama performansım umut vaadediyor.




Hiç yorum yok: