26 Mayıs 2011 Perşembe

Şansli Masa

Televizyon izlerken eğlenmeyi seviyorum. Ağlamaklı dramlar seyretmektense gülebildiğim, hiç olmazsa gülümseyebildiğim programlari izlemeyi seviyorum. Zaten yalniz başıma TV seyrederken yüksek sesle gülebilen insanlardanım. Dolaysıyla duruma göre çok eğlenebiliyorum.

Daha önce Bir Kadin Bir Erkek'ten bahsetmiştim. O yayınlanmaya devam ediyor ve hala seyrederken çok gülebiliyorum. Son zamanlarda eğlendiğim programlara bir yenisi eklendi;Şansli Masa

Bir restoranda şansli masaya oturanlardan bir kişi anket bahanesiyle masadan uzaklaştırılıyor ve yarışmanın ayrıntılari anlatilip 5 bin TL kazanabilecekleri söyleniyor. Yarışmacının "sadece" yapmasi gereken kulağındaki kulaklık vasıtasıyla kendisine verilen talimatlara uymak. 15 dakika dayan 5 bin TL senin. Kulağa basit geliyor dimi.... :)

Aramızda sosyal cesareti ne yüksek insanlar oldğuna şaşırıp çok güleceksiniz. Masanın üzerine çıkıp, motor kaskını kafasına geçirip astronot taklidi yapan mi istersiniz, annesine çok yaşlandığını estetik yaptırması gerektiğini anlatan, bağıra çağıra saçma sapan bir şarkı söyleyen mi yoksa ayakkabısını çıkartıp ayağını masanın üzerine uzatan mi... herşey var. Yarışmacıların genişliği bir yana onların yanındaki arkadaşlarının sabrına da inanamayacaksınız.

Otur seyret kahkalarla gül, öyle bir program, tam sihirli kutuya göre..... şu ara c.tesi ve çarşamba akşam 8'de Kanal D'de yayınlanıyor. Yaz öncesi bu güzel günlerde çıkıp gezin tabii ama yok illa evde oturup TV seyretmek istiyorsaniz buyrun size güzel bir seçenek:


hahaha....

Hiç yorum yok: