6 Mart 2008 Perşembe

Sac Duzlestirici

Bu aralar bir arkadasimin da verdigi gaz neticesi kendime sac duzlestiricisi almaya karar verdim :) Gerci ben ayni seyi bundan birkac yil once de yasamistim ve yine bir arkadasimin tavsiyesi uzerine Rowenta Lissima'yi almistim. Maalesef cok kotu bir tercihmis. O zaman arkadasim dedi diye hemen gidip almistim fakat simdi akillandim, internette yogun bir arastirma yaptim ve alacagim urunun benim icin dogru bir tercih oldugundan emin oldum.


Aslinda internette baktigimda simdi Rowenta Lissima hakkinda da guzel yorumlar yazanlar gordum ama iihhh kanmayin, sacinizi dogru duzgun duzlestirmiyor. Ustelik hem uzun suruyor, hem kolunuz yoruluyor hem de saciniz yolunuyor. Dolayisiyla alindigindan beri benimki maalesef dolap bekliyor.


Bu sefer alacagim urun ise Remington. Henuz bu urun hakkinda bir tane bile kotu yorum gormedim. Iste alacagim urun, Remington Sleek & Curl Ince - S1031:

11 yorum:

zeya dedi ki...

ben ona bağımlı yaşıyorum. İşe bile götürdüğümn oluyor. elim alıştı 15 dakika da dümdüz fönlü saçlara kavuşuyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Bundan önce 2 tane daha almıştım hiç işe aramadılar.

Yeni modeli de pek güzelmiş. ama bir daha ki sefere alırsam daha geniş olanını alırım. Bİr kerede daha çok alanı kaplasın daha hızlı olsun diye
Sevgileeer

Quentins dedi ki...

Zeya,

Bunu duyduğuma çok sevindim :) Remington hakkında bir olumlu geri dönüş daha :) Aslında bunun S1032 olan modeli daha geniş. Ben dün araştırırken 1031 ile 1032 arasında kararsız kalmıştım ama 1031'i alırsam dalga da yapmam mümkün olacağı için o ağır bastı. Gerçi benim saçlarım gür ve fazla olduğu için pratiklik açısından geniş olan daha cazip gelmişti ilk başta ama şu an hem düz hem kıvırcık yapabilme imkanı ağır basıyor :) O yüzden seçimim 1031'den yana oldu. Şimdi sıra en uygun fiyatlı satan siteyi araştırıp bulmakta ;)

kararsızlar kraliçesi quentins :P

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

gerçi kararını vermişsin ama ben philips'i de tavsiye ederim.

Quentins dedi ki...

Esra,

Philips'in hangi modelini tavsiye edersin? Henüz almadım ne olsa ;) Her türlü öneriye açığım.

zeya dedi ki...

Benim ki s 2002 çok eskilerde kalmış sanırım :) 2 yıldır kullanıyorum neredeyse..

Unknown dedi ki...

Dün sonunda siparişimi verdim. 1031'de karar kıldım, heyecanla bekliyorum :)

turkexport dedi ki...

Aslında burada Konuşulması gereken aldığınız ürün ve yeri . Ben Braun ES2 aldım . Çok önerdiler bunu.

Fiyatınıda arastırdım baya . Sonra toptangibi.com sitesınden buldum . Önce fiyat çok ucuz olunca acaba site paraları topluyorda bişimi yapıyor dıye tereddüt ettim .

Daha sonra karar verip siparişimi geçtim . Ertesi günde ürün elime geçti. Sonra İlk denememi saçlarımı yıkadıktan sonra yaptım.

Çunku benım saçlar yıkandıktan sonra düzelmesi benı baya uğrastırıyor. Braun ES 2 hemen ısınıp çok iyi sonuç verdı.

Saçlarımı inanılmaz düzleştirdi. Herkese tavsiye ederim .

Sizde almak isterseniz bence toptangibi.com dan alın .

Hemen ürünü gönderiyorlar.

Adsız dedi ki...

antares lazerli düzleştiriciyi şiddetle tavsiye ederim cok marka denedim bu kadar verimli olanı cıkmadı

sultanım dedi ki...

benim çok işime yaradı bu saç düzleştirici her hafta sonu yapıyorum okula öyle gidiyorum çok süper bariz tırnak içinde bir numara

Unknown dedi ki...

kesinlikle katiliyorum sultanim. Ben de artik neredeyse fön cektirmek icin hic kuaföre gitmiyorum artik. Ancak özel günlerde.

eren dedi ki...

braun marka sac duzlestricisi kullnıyordum rowenta kullandım ikisindende hiç memnun kalmadım www.insteyler.web.tr adresinden instyler marka düzlestrici aldım cok memnun kaldım süper tavsye ederim