25 Ocak 2008 Cuma

Kirpi Cafe & Restaurant

Bugün öğle tatilinde şirketteki arkadaşlarımla Kozyatağı'nda By Otell'in arka tarafında kalan Kirpi Cafe'ye gittik. Daha önce, Bağdat Caddesi'nde Divan'ı geçince Sabri Özel'in sokağında olduğunu duymuştum bu cafenin. Meğer Kozyatağı'nda ve Koşuyolu'nda da şubeleri varmış.
Kozyatağı'ndaki Kirpi ufak bir yer ve benim tavsiyem eğer haftaiçi öğle tatili saatlerinde gidecekseniz mutlaka önceden telefon ederek rezervasyon yaptırmanız. Yoksa ayakta kalabilirsiniz ya da bizim gibi şansınız yaver giderse köşede kuytu bir masada boş yer bulabilirsiniz. Menüde salata, omlet, makarna, beyaz-kırmızı et çeşitleri yer almakta. Ben ana yemeklerden mantar soslu bonfileyi tercih ettim ve tadına baktıktan sonra ne kadar doğru bir karar vermiş olduğumu da anladım :) Zaten mantar, krema ve kırmızı et üçlüsüne ba-yı-lı-rım. Gelen tüm porsiyonlar oldukça büyüktü. Ben kurt gibi aç olmama rağmen yemeğimi bitirdiğimde infilak etmek üzereydim :) Arkadaşlarım Holland Steak ve Pekin Ördekli Biftek tercih ettiler. Tabii ben durur muyum, hepsinin tadına baktım ve her ikisi de gayet lezzetliydi. Benim yediğim yemek 16 YTL'ydi ki caddedeki diğer cafelere kıyasla gayet uygun bir fiyat. Kırıntı, Midpoint, Cafe Cadde vs gibi benzer cafelerde bu ayarda bir yemeği 25 YTL'den aşağı yiyemezdim.
Yemeklerin sunumları da gayet güzeldi. Keşke fotoğraf makinem yanımda olsaydı da birkaç kare çekip buraya koysaydım, siz de ağzınızın suyu aka aka fotoğraflara bakarken "alacağın olsun quentins" deseydiniz. Gerçi diyeceksiniz ki "artık cep telefonları var, onunla çekseydin ya" ama benimki 4 senelik, ilk fotoğraf çekme özelliğine sahip nokialardan olduğu için kalitesini siz düşünün artık :)

Neymiş efendim. Bağdat Caddesi'ne ilk gidildiğinde bu sefer de Kantarcı'daki Kirpi Cafe denenecekmiş. Bu arada unutmadan hemen şunu da belirteyim, elemanları da gayet saygılı ve ilgili. Quentins'den Kirpi Cafe'ye 8 puan. O da ortamdaki uğultu ve sigara dumanından kırıldı.

2 yorum:

pelince dedi ki...

Bana çok yakın,uğramamıştım ama:)teşekkürler yazı için...

Sevgiler

Quentins dedi ki...

Hoşgeldin Pelin :) Kirpi'ye gittikten sonra senin de yorumlarını duymak isterim, sevgiler...