13 Mart 2012 Salı

Rossopomodoro

Cumartesi günü doktor çıkışı, ne zamandır gitmek istediğimiz Göztepe Parkı'nın karşısında Mayıs'ta açılan Rossopomodoro'ya gittik Phaidon'la birlikte. Rossopomodoro, İtalyanca'da kırmızı domates demekmiş; onu da öğrenmiş olduk :P


Dünyada 120'den fazla restoranı bulunan Napoli merkezli bir restoran zinciri. Esas şaraplarıyla ünlüymüş ancak biz hem öğlen gittiğimiz için hem de ben malum hamile olduğum için deneyemedik. Dekorasyonu genel olarak çok beğendik. Akşam eminim ki daha da güzel oluyordur. Akşam ortam loş olduğu için masaların ortasında pizza tabağını vs koymak için tasarlanmış ayaklı tepsinin altında ufak aydınlatmalar hoş... Aralardaki kolonlar sayesinde de isterseniz bazı masalarda kendi halinizde kalıp, kimseyle pek de bir ilginiz olmuyor.

Biz sipariş olarak, Mezzaluna'ya gittiğimizde her zaman yaptığımız gibi ortaya bir pizza ve büyük boy salata sipariş ettik. Pizza tercihimizi domates soslulardan Porcina'da, salata tercihimizi ise Cezarine Plain'den yana kullandık. Aslında salata olarak şöyle beyaz peynirli yeşillikli bir salata istemiştim ancak menüdekiler arasından maalesef istediğim gibi bir şey bulamadım. Pizza'yı ne Phaidon ne de ben beğendik. Bizim damak tadımıza hiç uymadı. Hem kalın hem de çok suluydu. Menüye buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Mezzaluna'yla kıyaslayınca pizzalar hemen hemen aynı fiyata ancak çok daha ufak ve lezzetsizdi. Üstelik servisten de hiç memnun kalmadık. Öğlen saatinde mekan neredeyse bomboş olmasına ve üç servis elemanı olmasına rağmen bir şey istemek için epey bir çaba sarfetmemiz gerekti. Masaya doğru hiç bakmadıkları gibi, seslendiğinizde duymuyorlardı da. Üstelik insan bir yemek getirdiğinde afiyet olsun der ya da onu bıraktım ben teşekkür ettiğimde der en azından. Ama bunlar ııhhh.

Özetle, bir daha gider miyiz? Ortak kararımız: HAYIR.

Hiç yorum yok: