4 Mart 2012 Pazar

Braun ExactFit Tansiyon Ölçüm Aleti

Geçen hafta sonu Mediamarkt'tan Braun ExactFit BP4600 marka tansiyon ölçüm aleti aldık (pili içinde 80 TL) ancak cihaza uyuz olmuş durumdayım.Internette cihazın ne kadar iyi çalıştığını anlatan yazılar okudukca daha da huylanıyorum.

Sorun bende mı yoksa cihazda mı emin olamiyorum. Bazen ölçüyorum mantıklı bir rakam çıkıyor, bazen ölçüyorum sonuca göre iki seksen yerde yatıyor olmam lazım ve doğru ölçüm ile yanlış ölçümde neyi farklı yaptığımı anlayabilmiş durumda değilim.

Mediamarkta iade etmeyi düşünüyordum ama şimdi tekrar denedim düzgün çalıştı sanki.Yarın tekrar denemeyi düşünüyorum. Bu sefer de saçmalarsa aynen dükkanı boylar. 

Acaba hortumu her zaman kolumun iç tarafında sağında mı tutmuyorum diye süphelenmeye başladım. Az önce tansiyon nedir, ölçümün mantığı nedir diye araştırırken en önemli faktörün bu olduğunu öğrendim. Bu kadar zor birşey olmasa gerek. Hemşireler çat pat iki dakikada hallediyor.

------

Bugün tansiyon aletini iade ettim :(

2 yorum:

Sedef dedi ki...

Digital tansiyon aletlerinin doğru çalışmadığını maalesef daha önce biz de test etmiştik :(

Quentins dedi ki...

Aslında koldan olanların (eski usulu dijitalle birleştirenler) işe yaraması lazım... Artık bazı eczaneler bile onu kullanıyorlar.