25 Aralık 2011 Pazar

Yandex Haritalar


Ah Google Maps, bunca zaman ne sadık bir kullanıcındım.Kaç kere bilmediğim yolları öğrettin bana, kaç kere tarif aldım senden.... hep doğru yollari gösterdin bana.... ama başka ülkelerin kullanıcılarına Cadde Görünümü sunarken bunu Istanbullulardan hep esirgedin. Ayrica trafik yoğunluğu konusunda da hiç yardımcı olmadın.

Hasretle bekledim cadde görünümüne kavuşacağımız ve seninle Istanbul'un sokaklarını arşınlayacağımız günü ama sen de bilirsin ki fazla naz aşık usandırır. Itıraf ediyorum seni Yandex ile aldatıyorum!

Yandex Istanbul için hem cadde görünümü veriyor hem de tarfik sıkışıklığı ile ilgili bilgi veriyor. Yol tarifi verirken trafik sıkışıklığını göz önünde bulundurarak yolculuk süresini tahmin ediyor. Trafik ile ilgili bilgilerin güvenirliğini daha test etmedim ama cadde görünümü başarılı.

Ne diyebilirim google maps, seni daha iyisi için terk ettim. Istanul için cadde görünümü sağladığında tekrar görüşelim....


Hiç yorum yok: