15 Mayıs 2011 Pazar

Teledünya


Uzun yillardır sorunsuz bir TV keyfi için Digitürk abonesiyim ama açıkcası ne Lig TV'ye üyeyim ne de sinema paketim var. Ona rağmen 26 tl ödüyorum her ay. Ne için? Bildiğimiz ulusal kanallar için bir de bir iki tane ekstra yabanci kanal için. Artık onları da ne kadar izliyorsam...

E eskiden pek bir alternatif de yoktu zaten ama son zamanlarda Teledünya'nin methini duyuyorum. Eş dost arasında Digitürkü kapatıp Teledünya'ya geçenler oldukca memnun. Hepsi ağız birliği etmişcesine hizmetin çok hizli olduğunu, herhangi bir sorun olduğunda servisin yarım saat içerisinde kapıda olduğunu söylüyor. Bu arada Digitürkü birakmanın da ne kadar sorunlu olduğunu anlatıyor herkes ama o başka bir yazının konusu.

Teledünya'nin aylık ücreti 9.5 TL ve 56'u yerli, 43'i yabancı, 3'ü Yerel ve 5'i HD olmak üzere toplam 107 kanal yer alıyor. Isterseniz ayrica sinema paketi falan da var. Tek sorun ve benim de hala Digitürkte olmamın tek sebebi bu hizmetin sadece Kablo TV yayını olan yerlede mevcut olmasi. Yapacak birşey yok, elbet benim de Digitürk esaretim sona erecek..... bu arada Tivibu'yu deneyen var mi?

Hiç yorum yok: