2 Temmuz 2009 Perşembe

Yeni Elbisem ve Lacheen

Bu elbiseyi gordugum an vurulmustum ama nedense satin almadim. Aslinda nedenini de biliyorum. Internetten kitap, makyaj malzemesi vs satin aliyorum da ne bileyim kiyafet satin almak hep zor gozukmustur. Giymeden alinir miymis hic? Aliniyormus :) Sonunda muradima erdim ve günlerdir yetenekli genc mimar Lacheen`in dükkanindan bakip durdugum elbiseye kavustum. Gerci bu pek de kolay olmadi :) Önce Lacin`in tv cekimleri girdi araya, sonra da elbisede kullandigi kumastan bulamadigini iletti bana ama neyse ki aklina pratik bir cozum geldi ve ilk yaptigi ve fotograflandirdigi elbiseyi birkac rötusla bana gönderebilecegini soyledi, ustelik cok da uygun bir fiyata.

Kargo elime ulastiginda nasil buyuk bir hevesle posetini actigimi gormeliydiniz. Bu arada Lacin, bizim ofisten de hayli bayan hayran kazandin ;) O aksam eve gelir gelmez elbiseyi uzerime denedim ve ertesi gun de ise giydim. Sirkette herkes ba-yil-di kiyafetime, iltifat ustune iltifat aldim.

Cok tesekkurler Lacin, eline emegine saglik! :)

2 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

tekrar iyi günlerde giy canım, çok sevindim beğendiğine

Quentins dedi ki...

Cok tesekkürler :))