14 Temmuz 2009 Salı

Saglik Sigortasi

Bu aralar pek bir saglik konularindan gittim ama pesinene söyleyeyim, Acibadem Sigorta'da calisan ya da bir tanidigi olan varas, az sonra okuyacaklarindan rahatsiz olabilir ama hiiiccc derdim degil benim :) Benden uyarmasi.
Benim sirket saglik sigortamda 5.000 TL'lik limit var. Gecenlerde dedim artik yavas yavas zamandiri, nasil olsa Azmi de demis hiiiccc birseycigin yok diye, yürü be Quentins. Basla coluk cocuk planlarina ufak ufak. Eeee önce kendimizi garantiye alalim, saglik sigortasi yaptiralim söyle dogumu full kapsayan dedik Nodiahp ile. 5.000 TL ile hamilelik sirasindaki rutin kontrolleri, tahlileri vs yaptiririm, kendi bireysel yaptiracagim sigortadan da dogumu karsilarim full dedim. Sirkette yan masadaki arkadasim 1.5 sene öcne dogum yapti, Acibadem Sigorta'yi öve öve bitiremiyordu. Ben ki Acibadem'e karsi cok önyargiliyimdir (internette senelerce dolasan cok paragoz olduklarina ve yanlis uygulamalar yaptiklarina dair maillerden dolayi), arkadasimin deneyimine güvendim ve Acibadem'den bir satis temsilcisini cagirdim, görüstük, istedigim gibi bir Eko pakette karar kildik. Tam fiyata OK verdim gelin yapalim islemleri dedim, adam sirra kadem basti. A bu arada unutmadan, Acibadem'in en büyük özelligi de bebegi dogar dogmaz sigortali yapmasiymis. Allah korusun, erken dogum vs gibi durumlarda dünya kadar kuvöz masrafi vs. O kadar aile var ki bu masaraflarin altinda kalkamadigi icin cocuklari hastanede rehin tutulan vs, neler duyuyoruz her gün...
Neyse, Acibadem'in satis temsicisi tam 2 gün ses vermedi. Adama bak amma tuzu kuru, prim sistemiyle calismiyor mu bunlar vs diye düsünürken ben, gecen Cuma mesai bitimine dogru aradi beni. Hah, hadi ne zaman geliyorsun demek üzereyken, adam demez mi "Ölümcül sonuclara sebep olabilecek bir hastaliginiz oldugundan dolayi Acibadem sizi sigortalamayi kabul etmedi". Ben dumur oldum tabii. Ne ölümcül hastaligi, çıldırdın mı sen? vs diye tutamadim kendimi, giristim adam telefonda. Nasil azarliyorum ama adami. Ki gayet de hanimefendi bir insanimdir :) Neymis o benim bilmedigim hastaligim, siz cildirdiniz mi dedim. Skolyoz demez mi?! Ben iyice delirdim tabii. Sen manyak misin, allaha cok sükür kanser degilim, aids degilim, ne ölümcüllügünden bahsediyorsun sen. Agzindan cikani kulagin duyuyor mu diye basladim yine bagirip cagirmaya. Neyse ki o saatte sirkette pek kimse kalmamisti da rahat rahat konusabildim telefonda. Adam "kisisellestirmeyelim lütfen" vs deyince "Aaa siz benim laflarimi üzerinize mi alindiniz, ben sizin calistiginiz kurulusa diyorum hepsini" dedim.
Acibadem'de bu karari verenler acaba raporlari okuma zahmetine katlaniyorlar mi? Okusalar görecekler ki allaha cok sükür sadece 13 derecelik bir egrilik söz konusu. Koca Azmi Hamzaoglu'ndan daha iyi biliyorsa sizin Acibadem'deki proflar, söyleseydiniz de ben onca para bayilmasaydim, haftalarca randevu beklemeseydim, direkt sizinkilere gözükseydim, benim essekligim. Benim bildigim kisinin bir rahatsizligi varsa sigorta sirketleri kendilerini garantiye almak icin kisiyi o rahatsizliktan muaf tutar ve öyle sigortalar. Ama belli ki Acibadem bunu düşünmekten yoksun ya da yeni müsteriye ihtiyaci yok.
Gelelim sadede arkadaslar. Hep ben mi deneyimlerimi paylasacagim sizlerle, hadi simdi sira sizde. Gösterin kendinizi ve söyleyin bana hangi sigorta dogumda iyidir, hangisiyle irtibata geceyim. parmaklar klavyeye, hadi hadi hadiiii :)

Hiç yorum yok: