21 Aralık 2008 Pazar

Yılbaşı Fırsatlarına Devam - Avon

Bu yılbaşı fırsatları olmasa ne yapacak mışım acaba :) Sayelerinde epey zamandır ertelediğim ihtiyaçlarımı bir bir karşılamaya başladım. Avon'da da yine yılbaşı dolayısıyla %50 indirimler var. Bizim ofiste bir arkadaşım Avon'un satış temsilcisi. Cuma günü ondan Violet 4'lü göz farı aldım. Daha doğrusu sipariş verdim. 1 hafta içinde elimde olacakmış. Bakalım, umarım memnun kalırım. Şimdiye kadar Avon'un sadece rimelini kullanmışlığım var, o da bir yılbaşında hediye olarak gelmişti, memnun kalmıştım, hatta hala kullanıyorum. Bir tarafı simli gümüş renkli likit eyeliner, diğer tarafı ise rimel.
(Fotoğraf Avon kataloğundan)

2 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Bu fardan ben de aldım Yılbaşı indiriminden hem de bu rengini. Çok çok memnunum umarım sen de memnun kalırsın. Sevgiler...

Quentins dedi ki...

bunu duyduğuma sevindim. Benim far bir türlü gelemedi. 1 hafta dediler 2.5 haftada geldi. Henüz kullanmadım. Bakalım :)