27 Aralık 2008 Cumartesi

Sarelle Efsanesi Geri Döndü

Son zamanlarda televizyonda Sarelle reklamlarını görünce dayanamayıp sonunda aldım :) Önce reklamlarıyla ilgimi çekti. Pek de alışmadığımız bir şekilde, fındığın gözünden anlatılıyordu reklam. Oysa, ne bekleriz? Bir aile çerçevesi içerisinde ekmeğe Sarelle sürerken gördüğümüz anne ve mutlu çocukları vs. Ama neyse ki bu klasik anlayışı kullanmamışlar. Üstelik, kısa filmleri de dikkat çekici. Mesela, ürünün içerisinde trans yağ olmadığını anlatan, hem muzip hem de mesajı çok net bir şekilde veriyor. Siz ne dersiniz?


Uzun lafın kısası markete gittiğimde reklamda gösterilen ambalajı dışında bir de bu fotoğraftaki minik, şirin mi şirin kavanozları gördüm ve dayanamayıp hemen aldım :) Her biri 50 g'lık cam kavanozlar. 6 tanesini şık, kompakt bir kutuya yerleştirmişler. Üstelik kutuya da hasır görüntüsü vererek reklamlardaki doğallık konseptlerini iyice pekiştirmiş olmuşlar. Bu sektörde yenilikçi bir ambalaj olmuş.
Ne diyeyim, yolları açık olsun :)

7 yorum:

Leyla dedi ki...

Tatmışsınız elbette ama ben tatmayanlar için yorumumu hemen yazmak istiyorum.. Bir ekmek üstü çikolata gurusu olarak nutella'nın tahtını havada karada sallar bu yeni sarelle demek istiyorum. ahh canım çekti şimdi :)

Unknown dedi ki...

Evet Leyla, tattim ben de :) ve de cookkk begendim! Bir de tabii yerli mali, yurdum mali ;)

Clairut dedi ki...

kavanoz kapagının kolayca kapanmaması dısnda harika bi lezzet

KelebekNehir dedi ki...

Lezzetli. Reklamlarını da çok beğendim.

L@L dedi ki...

Hem kavanozu hem tadı harika *)

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Nodiahp dedi ki...

teşekkürler, malesef şu anda yok ama yazıları bu blogdan takip edebilirsiniz