11 Nisan 2008 Cuma

Kokoşum Kokoşsun Kokoş

Bugün de eski yazılardan gidelim. Tembellik had safhada :) Daha önce de Tchibo'dan şu linkteki yazımda bahsetmiştim. İşte aşağıdaki bahsettiğim demonte 3 katlı dolabımız da yine Tchibo'dan. Sadık bir müşterisiyim, bilmem belli oluyor mu?
Yazının başlığının aksine aslında hiç kokoş değilimdir ama Engin hazır beni böyle yakalamışken fotoğraflayıp işi belgelere dayandırmak istemişti :) Nişanlıyken, yeni evimizin dekorasyonuyla uğraşırken, Tchibo kataloğunda bir dolap görüp beğenmiştim. Üç katlı, kendinden kapaklı, tam bizim mutfağa göreydi. Şu an bir gözünde soğanlar, bir gözünde patatesler ve diğer (en üst) bölümünde ise Engin'in her çeşit abur cuburu bulunmakta. İşte bu dolabı satın aldığımız zaman (yazın) demonteydi ve kurma işi bize kalmıştı. Engin zaten bayılır bu işlere, o gün benim de yapacağım tutmuştu işte. Dün akşam fotoğraf makinemdekileri bilgisayarıma aktarırken gördüm bu fotoğrafları, varlıklarını unutmuştum bile, kendi kendime gülüp eğlendim o günleri hatırlayınca.


Görmüş olduğunuz gibi eller manikürlü ve kırmızı ojeli ki Engin neredeyse kırmızı ojeden nefret ediyor ama ben inatla zaman zaman sürüyorum. Saçlar dışa doğru fönlü. Ama ben yerde bağdaş kurmuş o kokoş halimle dolap monte etmeye çalışıyorum :) Aslında o gün bir nikaha gidecektik, o yüzden de kuaföre gidip saç baş yaptırmıştım. Ama sonra o sıcakta karşıya geçip nikah törenine katılmaya çok üşenmiştik. Çok ayıp!!!

4 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Merhaba sevgili Quentins.Blogunu severek okuyorum. İlk yorum benden olsun istedim. Kadın her yerde her zaman kadındır. Dolap söküp takarken de yemek yaparken de :) Benim blogumda da elimde matkap saçlarım fönlü bir resmim olabilir yakında :) Sevgiler...

Quentins dedi ki...

Merhaba Huysuz Balık, hoşgeldin ve de iyi ki yorum bıraktın :) Ne kadar da doğru söylemişsin aslında. Kadın her yerde her zaman kadındır ;)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

kırmızı ojelerimden vazgeçemediğim için evin duvarlarının kimi yerlerinde kırmızı çizikler var :)

Unknown dedi ki...

:)) Esracim, oyle bir durumda Engin cildirirdi herhalde.