11 Nisan 2008 Cuma

C&A, Seni Seviyorum :P

C&A’yı henüz keşfetmemiş olanlarınız varsa Profilo Alışveriş Merkezi’nin tam karşısında. Kadın, erkek, bebek ve çocuk reyonları mevcut. Kadın reyonunda çok haminne kıyafetleri de oluyor ve bunlar C&A’nın alt markası olan C.A.S.A. Sokak kıyafetleri tarzından hoşlananlara Clockhouse alt markasıyla, bana ise Yessica alt markasıyla hitap ediyor. Örneğin kışın çok güzel bir kot pantalon satın aldım ve 9 YTL ödedim. Sanırım geçen sezonun ürünüydü ama varsın olsun, sırf belindeki kemeri bile o fiyata bulamazdım başka yerde. İhtiyacım da vardı iyi oldu. Tek sorun, bedenleri Alman bedeni olduğu için biraz geniş. Kazak tarzı şeylerde small büyük geliyor bana ve çoğunda xsmall da çalışılmadığı için çok beğensem de alamıyorum. İsterseniz web sitesinden İlkbahar/Yaz 2008 koleksiyonuna şöyle bir göz atabilirsiniz. Gerçi ben yine de siz kalkın üşenmeyin gidin derim, pişman olmazsınız :) Yukarıda saydıklarıma ek olarak iç giyim, ayakkabı, plaj kıyafetleri, aksesuarlar da mevcut.
Tek olumsuz diyebileceğim yanı ise kasadaki elemanların yavaş hareketleri. Kışın gittiğimde de durum böyleydi (hadi o zaman yeni açılmış diye olsun) ama bundan 1-1,5 ay önce gittiğimde de maalesef değişen birşey olmamıştı.


Not: Yukarıdakiler, C&A'nın web sitesinden benim hoşuma giden birkaç model... Siz de beğendiniz mi? Üst sırada sol ve ortadaki model bu sene çok moda, anlaşılan bu yaz her yerde eşarp havasında bluzler ve elbiseler göreceğiz.

4 yorum:

zeya dedi ki...

tee pragdakine gitmiştim de buradakine henüz gitmedim. avrupa yakası turlarından birinde gitmek lazım. Bİr kemerim vardır oradan severek takarım :):):) ayy bir de şapkamsı bişeyim.

Quentins dedi ki...

:)) Ben de ilk olarak Almanya'da okuduğum dönemlerde tanışmıştım C&A ile. Gerçi o zamanlar H&M varken C&A'nın yüzüne bile bakmazdım :) Haftasonu gazetede gördüm, Mecidiyeköy'den sonra Bakırköy'de de 2.şubesini açmış.

incikboncuk dedi ki...

Ben de Berlin'e gittiğimde C&A ve H&Mi gezdim. H&M modelleri ile bence açık ara önde, ama genelde düz karınlı bayanlara yakışan modelleri olduğu için bi şeyler denemeye cesaret edemedim :(

Unknown dedi ki...

:) Incik boncuk, H&M Istinye Park'ta acilacamis ama bakalim ne zaman. Bence C&A, H&M'in yaninda solda sifir kalir ama ne yapalim, eldekilerle idare ediyoruz simdilik :)