11 Mart 2008 Salı

Dekorasyon Önerisi

Şu an oturduğumuz evi ilk tuttuğumuzda salondaki duvarlardan biri delik deşikti. Bizim tahminimize göre bizden önceki kiracılar plazma TV'yi sökerken o hale getirmişler. Duvarın eni o kadar genişti ki o boyutlarda bir tablo bir türlü bulamadık. Sonunda orta kısımlardaki delikleri kapatmak için beğendiğimiz pastel renk ağırlıklı bir tablo aldık ve astık. Fakat yine de en uçlardaki delikleri kapatmak için yeterli olmadı. Bunun üzerine, IKEA'ya yaptığımız ilk ziyarette tablomuza uygun renklerde, yanda en yukarıda gördüğünüz kutu içerisindeki gül yapraklarından satın aldım. Aslında bunlar dekorasyonda tabak içine ya da sehpa, örtü vs üstlerine serpiştirmek için kullanılıyor ama kimin umurunda :) Ben bu yaprakların 5'er adedini alarak birbirine diktim ve yanda gördüğünüz çiçeklerden yaptım. Bu çiçekleri de kapatamadığım deliklerin üzerine yapıştırdım. Aslında delikleri alçıyla kapattırıp, sonrasında da duvarın rengine boyayabilirdik ama bence böyle kesinlikle daha güzel ve iç açıcı oldu :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

he şöyle ne güzel yapmışsınız bak deneyimler dışında ki marifetlerini bekliyorum sevgiler

Quentins dedi ki...

edacım ben de daha ne marifetler var da blog konseptine uymayacağı için yayınlamıyorum :P