28 Şubat 2008 Perşembe

Tefal Minute Snack Mini Fritöz



Yandaki fritözü iş arkadaşlarım evlilik hediyesi olarak getirmişlerdi. Aslında neye ihtiyacım olduğunu sorduklarında benim söylediğim birkaç alternatiften biriydi. En sevdiğim hediye modeli :) (SOR-AL)

Eğer siz de 2-3 kişilik çekirdek bir aileyseniz, Tefal'in bu mini fritözü çok kullanışlı. 400 gram patates kızartması, 1 litre de yağ kapasitesi var. Minik olduğu için de dünya kadar yağı içine boşaltmak zorunda kalmıyorsunuz. Kullanımı da temizliği de hem çok kolay hem de çok pratik. Filtresi sayesinde pek koku yapmıyor. İçerisindeki malzemenin kızarıp kızarmadığını anlamanız için cam bir göz yapmışlar fakat buhardan pek içeriyi göremiyorsunuz. Dolayısıyla ara sıra kapağını açıp kontrol etmenizi tavsiye ederim. Tabii yanık patatesler ya da sigara börekleri yemek istemiyorsanız ;)

7 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

slm ben geldim iadeyi ziyeret.ben fritöz almadım hiç çeyizime.biz kızartma yemiyoruz sayılır.misafir gelince kızartıyorum bir şeyler.

Quentins dedi ki...

hosgeldin :) biz de pek sik kullanmiyoruz gerci ama cok pratik oldugu icin kizartma yapacagim zamanlar imdadima yetisiyor.

Emel dedi ki...

merhaba,
bugun indirimde gordum alıverdim bu fritozu hic dusunmeden. ama aklıma takıldı bazı seyler. ici cıkmıyor ya nasıl temizlenecek acaba? bir de kapak tam oturmuyor sanki. kızartma yaparken yanlardan buhar cıkıyor mu? Blogunuz harika artık sık kullanılanlarımda. sevgiler tesekkurler

Quentins dedi ki...

hoşgeldin emel. Blogumuz için söylediğin güzel sözlere çok teşekkürler :) Ben de senin profilini görüntülemeye çalıştım fakat maalesef izin vermedi sistem...

Kapak tam oturuyor aslında, tekrar bir dene istersen. Acaba ters mi kapatmaya çalışıyorsun? Yanlardan hiç buhar çıkmıyor, tersine filtresinden çıkıyor ve kokouyu nispeten azaltıyor.

İçinin temizliğini ben temiz, deterjanlı bir süngerle yapıp sonra da kağıt havluyla kuruluyorum. Satış temsilcisi öyle önermişti. Yanılmıyorsam kullanma kılavuzunda da böyle yazıyordu. Umarım yardımcı oalbilmişimdir :)

yalnızlık senfonisi dedi ki...

Mrb..ben de bu mini fritozden alan ama sonra aldıgına pisman olup iade etmeyi dusunurken..internetten yorumlarına bakiim dedim.. icime sinmeyen yanı kapagı dısarı yag sıcratırmı diye dusunmeden edemedim cunku kilidi yok ayrıca sepetinin sapına da kıl oldum...cok oynak bi si. Sen de varmıs..hala memnun musun diye sormak istedim..

Unknown dedi ki...

merhaba 5th avenue.bu fritözü arkadaşlarım bana ev hediyesi olarak getirmişlerdi ve şimdiye kadar ne zaman kullandıysam memnun kaldım. kapak kilidi yok fakat henüz hiç dışarı yağ sıçratmadı. zaten içerisinde belirtilen yağ miktarına uyduğun sürece sorun olacağını sanmıyorum. sapı konusunda da hiçbir sıkıntı yaşamadım. gerçi ben sürekli kızartma yapan biri değilim ama ne zaman kullandıysam sorun yaşamadan kullandım. umarım yardımcı olabilmişimdir :)

yalnızlık senfonisi dedi ki...

hem de de cok:) ... tesekkur ederim canım..iyi gunlerde kullanmaya devam etmen dilegiyle...