5 Şubat 2008 Salı

Cilt Bakım Ürünleri - Dermalogica


Hazır cilt bakımından bahsetmişken gelelim yüzüm için kullandığım ürünlere. Eskiden Retina'yla bu işlere başlamamın etkisiyle onların tavsiyesiyle Dermalogica ürünlerini kullanmaya başlamıştım ve o kadar memnun kaldım ki 5 senedir de devam ediyorum. Ürünleri Türkiye'de pahalı fakat daha önceki bir yazımda bahsettiğim gibi eğer Strawberrynet'ten satın alırsanız çok daha ucuza geliyor ürünler.

Eğer cildiniz için neleri kullanmanız gerektiğini bilmiyorsanız telaşa gerek yok :) Aşağıdakilerden birini yapabilirsiniz.

- Dermalogica ürünlerini satan bir güzellik merkezinde cilt analizi yaptırmak.

- Bazı büyük eczane-parfümerilerde dönem dönem cilt bakım uzmanları oluyor ve ücretsiz cilt analizlerinizi yaparak size en uygun ürünleri veriyorlar.

- Dermalogica'nın web sitesine girerek buradaki linkten bedava yüz analizinizi yapabilir ve sitenin size önerdiği ürünleri satın alıp kullanmaya başlayabilirsiniz. Yukarıdaki analizi örnek oluşturması açısından ben kendi cildim için yaptım.

- Dermalogica'nın web sitesinden tek tek ürünleri inceleyebilir ve detaylı açıklamaları okuyarak cildiniz için en doğru ürünü kendiniz seçebilirsiniz.

Hiç yorum yok: