28 Ocak 2008 Pazartesi

Kirpi Cafe & Restaurant - Ek

Geçtiğimiz hafta Kozyatağı'ndaki Kirpi Cafe ile ilgili bir yazı yazmıştım. Yemek ve hizmet kalitesinden, fiyatlarından o kadar memnun kalmıştım ki Bağdat Caddesi'ndeki şubesini de mutlaka bir ara Nodiahp ile ziyaret edeceğimden bahsetmiştim.
Dün Caddebostan AFM Budak'tan sinema biletlerimizi ("Ben Efsaneyim / I Am Legend") aldıktan sonra baktık vaktimiz var ve karnımız aç, dedik Kirpi'ye gidelim. Burası 2 katlı ve Kozyatağı'na göre oldukça genişti. Biz sigara içilmediği için kış bahçesinde oturmayı tercih ettik. Servis elemanları yine burada da gayet kibar ve güleryüzlüydüler. Fakat, servis için pek hızlı diyemeyeceğim. Garsonlar hem aşağı hem de yukarı katlara gidip duruyorlardı. Aslında bunda mutfağın üst katta olmasının da etkisi var tabii. Asıl mühim olan ise hem menüsü hem de fiyatları oldukça farklıydı. Kozyatağı'nda 16 YTL'ye yediğim yemek burada 23 YTL idi. Gerçi aynısı değildi fakat muadili denebilir. Ben salata yemeyi tercih ederken Nodiahp chili soslu tavuk yedi. Lezzeti çok güzeldi, ben de tadına baktım hatta, fakat porsiyon yine Kozyatağı'ndakinden çok daha ufaktı. Gerçi konseptler farklı. Kozyatağı'ndaki Kirpi, öncelikle çalışanların öğle yemeklerinde gitmeleri için yapıldığı için tabii fiyatlar da ona göre daha uygun.

Hiç yorum yok: