7 Ocak 2008 Pazartesi

Ben & Jerry`s


Bugun isyerinde mesainin bitimine 20 dakika kala ben tam baygin baygin calisirken birden bir cingirak sesi duydum. Kendi kendime herhalde yine sirkettekilerden birine tuhaf bir yilbasi hediyesi geldi dedim ama meger inek gelmis sirkete. Evet, evet, inek :) Cingirak da onun! Odama hostes bir kizla birlikte kocaman bir inek girdi :) Ben siritmaya basladim o andan itibaren, tum bayginligim ucup gitti. Elinde bir brosur Ben&Jerry`s in tanitimini yapiyorlar, biz buradayiz bekleriz diyerek oda oda dolasiyorlar. Resepsiyonun oraya gittigimde bir dondurma arabasiyla beyaz uzerine siyah lekeli (inek uniformasi) bir t-shirt giymis gorevliyi gordum. Sonra hostesle inegimiz de geldi ve 4 cesit dondurmadan istedigimizi secerek kulahta afiyetle yedik sirket calisanlari olarak. Ben cilek, kurabiye ve cheesecakeli cesidini yedim. Diger uc cesit ise soyleydi: cikolatali kurabiye parcalari ve vanilyali dondurma, cikolatali brownie parcalari ve cikolatali dondurma, vanilyali dondurma. Biraz erimis olmasina ragmen cilek, kurabiye ve cheesecakeli dondurmayi cok begendim. Adindan da anlasilacagi gibi gercekten de cheesecake parcalari vardi icinde ve cok lezzetli bir dondurmaydi.
Dondurma yemekle kalmadik tabii. Hostes inekle fotograflarimizi cekip hemen ozel inekli Ben&Jerry`s cercevelerine yerlestirip bize verdi. Nerede magazalari oldugunu sordugumda su an icin Turkiye`de sadece Istanbul`da oldugunu ogrendim. Avrupa yakasinda Kanyon ve Nisantasi City'sde, Anadolu yakasinda ise Umraniye Meydan Alisveris Merkezi`nde subeleri bulunuyormus.

Kuruculari, diger dondurma cesitleri, sirketin tarihcesi ve sosyal sorumluluk projeleri gibi konularda daha detayli bilgi almak isterseniz, buradan websitelerini ziyaret edebilirsiniz.

Belli ki hedef kitlesi AB, C1 SES grubu ve 25-46 yas grubu. Tanitim kampanyasi cok eglenceli ve isabetliydi. Hedef kitlelerinin yer aldigi bir plazadaki calisanlari ziyaret ederek, marka imaji gibi eglenceli, genc ve dinamik bir tanitim kampanyasi yaptilar. Ustelik urunu de tattirarak goruslerimizi aldilar. Hem akilda kalici hem de kendinden soz ettiren bir kampanyaydi. Kanyon ya da Meydan Alisveris Merkezi'ni ilk ziyaretimde eminim ki hem ben hem de yanimdakiler Ben&Jerry'se ugrayacaklar :)

Hiç yorum yok: